Posted on

Kulki Dopochwowe, Kulki Kegla, Kulki Gejszy – co i jak?

Kulki Gejszy Kategoria

Kulki Dopochwowe, czyli sposób na intymne ćwiczenia

Tutaj dowiesz się wszystkiego na temat Kulek Kegla (czyli Kulek Waginalnych, zwanych także Kulkami Gejszy, Kulkami Rozkoszy, Kulkami Dopochwowymi, czy też Kulkami Miłości). Kulki Dopochwowe służą do ćwiczeń mięśni wewnątrz kobiety. Dzięki nim zadbasz o zdrowie okolic intymnych i ich kondycję. Pozwolisz sobie na silniejsze przeżywanie seksualnych doznań, a także zafundujesz swojemu partnerowi nieco więcej rozkoszy! No to co, zaczynamy?

W jaki sposób zadbam o swoje zdrowie?

Kulki Dopochwowe zapobiegają problemom z nietrzymaniem moczu. Dolegliwość ta dotyka naprawdę wiele kobiet! Statystyki podają, że po trzydziestce około jednej trzeciej kobiet walczy z nietrzymaniem moczu. Z kolei 12% kobiet w wieku od trzydziestu do czterdziestu lat ma z tym problemy. Po sześćdziesiątce aż 50% pań doświadczyło tego problemu, a to nie wszystko! Podejrzewa się, iż wiele kobiet (także młodych!) ze wstydu nie przyznaje się do podobnych dolegliwości. (kliknijcie w link powyżej po więcej informacji!)

Po za tym mocniejsze mięśnie około miednicze to także sposób na bezbolesny poród oraz szybki powrót do formy po urodzeniu dziecka. To świetna inwestycja dla zdrowia w przyszłości.

Ten medyczny gadżet to idealna rzecz dla każdej kobiety, w każdym wieku! W szczególności poleca się je:

  • kobietom planującym ciążę
  • kobietom po ciąży
  • kobietom, które chcą zadbać o zdrowie pochwy oraz o lepszy seks
  • kobietom, które chcą zapobiegać trudnościom z nietrzymaniem moczu

Kulki Dopochwowe i Ćwiczenia Kegla

Kulki Dopochwowe – jak używać?

To jest tak proste jak radzenie sobie z tamponem. Rozluźnij się i włóż Kulki Dopochwowe do waginy. Możesz sobie pomóc lubrykantem. Kulki Kegla należy nosić podczas aktywności fizycznej. Pójdź na spacer, albo wybierz się na poranny jogging mając je w sobie! Możesz także je nosić podczas treningu na siłowni, czy zwykłych prac w domu. Jedynie odpuść sobie podczas miesiączki. Jeżeli chodzi o ciążę to najlepiej będzie skonsultować się z ginekologiem. Wiadomo, jeżeli przebyłaś jakieś problemy ze swoją dolną partią ciała, lub masz jakiekolwiek problemy – skonsultuj się ze swoim lekarzem!

Zadbaj o swoje Kulki Waginalne! Przed aplikacją pomóż sobie letnią wodą i dodatkiem lubrykantu. Myj je wodą z mydłem do higieny intymnej – przed i po użyciu. Zanim odłożysz je do przechowania najlepiej będzie, gdy osuszysz je papierowym ręczniczkiem.

Kulki Dopochwowe stworzone są by wykonywać ćwiczenia nie myśląc o tym, bez wysiłku. Po prostu, przy okazji! Regularność to klucz do sukcesu. Rób to co robisz codziennie. Zakupy, spacer… Każdy Twój ruch sprawi, że kulki poruszą się. Będą w Tobie drgały i sprawiały pewną przyjemność, a także wzmocnią Twoją pochwę.

O treningu i jak nie przesadzić z ćwiczeniami

Oczywiście na początku nie należy przesadzać. Przyzwyczajajmy swoje ciało powoli. Pochwa jest bardzo elastyczna i bardzo łatwo dostosowuje się do kształtu kulek. Niemniej na początku stosowania można odczuć pewien dyskomfort. Tak jak po treningu na siłowni – mięśnie są wykończone. Na pierwszych treningach w klubach fitness można je nawet przeciążyć. Przy ćwiczeniach pochwy to mniej realne, jednak jest prawdopodobne. Jeżeli z początku zbyt długo nosisz zbyt ciężkie kulki dopochwowe możesz dostać zakwasów. Zrób sobie dwa lub trzy dni przerwy i zacznij od nieco delikatniejszych, krótszych treningów.

Kulki Dopochwowe i Ćwiczenia Kegla 2

Przykładowy trening:

Tydzień 1

dzień 1 4 minuty + zaciskaj mięśnie pochwy (5 razy)
dzień 2 5 minuty + zaciskaj mięśnie (5 razy)
dzień 3 6 minuty + zaciskaj mięśnie (5 razy)
dzień 4 7 minut + zaciskaj mięśnie (5 razy)
dzień 5 8 minut + zaciskaj mięśnie (5 razy)
dzień 6 9 minut + zaciskaj mięśnie (5 razy)
W kolejnych tygodniach zwiększaj czas o 1 minutę oraz ilość zaciśnięć mięśni pochwy.
Do końca pierwszego miesiąca przedłużaj czas treningu do ponad 15 minut.
Obserwuj swoje ciało.
Po pierwszym miesiącu możesz starać się dłużej nosić w sobie Kulki Waginalne przy codziennych czynnościach.
Przedłużaj czas od 15 minut do 30 minut zależnie od stopnia zaawansowania.

Kiedy nie używać Kulek?

To jak będzie wyglądało ćwiczenie z Kulkami Waginalnymi to bardzo osobista sprawa. Należy wszystko dopasować pod siebie. Przecież nie ma identycznych kobiet. Każda kobieta ma inne doświadczenia i organizm każdej inaczej się rozwijał. Początkowo mogą to być kilkuminutowe treningi, podczas których kulki mogą się wysuwać. Napnij wtedy mięśnie, by zmusić je jeszcze do wysiłku i wzmocnienia. To całkiem normalne!

Pamiętaj jednak: Kulki Gejszy stworzone są tylko dla jednej osoby. Nie wymieniaj się nimi. Lepiej będzie, gdy polecisz sklep koleżance.

Lista problemów, które wykluczają treningi pochwy za pomocą Kulek:

  • Jakiekolwiek zmiany w macicy
  • Ciąża
  • Choroby układu moczowego
  • Choroby i bóle w miednicy
  • Guzy
  • Leczenie i po leczeniu chirurgicznym
  • Leczenie środkami dopochwowymi
  • Urazy pochwy i krocza
  • Używanie wkładek domacicznych

Całość brzmi nieźle, prawda?

Dlatego nie czekaj. Zdecyduj się na polepszenie własnego zdrowia i własnych doznań. Bądź pewniejsza siebie w łóżku. Kup Kulki Waginalne (cena 19.99zł w sklepie The Silhouette) i sprawdź sama!

Dodaj komentarz